26. juli 2013

Back home

Så er jeg kommet hjem til lille Aarhus igen efter en uge i Barcelona. Det var min første gang i byen, og jeg faldt pladask for den! Tiden gik med strandture, sightseeing, tapas, sangria og espresso i rigelige mængder + shopping bl.a. i dejlige Zara, så også der har jeg lidt, jeg skal vise jer.
Jer der har fuldt mig på Instagram susannekinnerup, har nok set mange af billederne fra turen (sorry for spamming!), men jeg laver stadig lige et par indlæg i løbet af de næste dage, så I kan få en idé om, hvad jeg fik tiden til at gå med.
Det var i sandhed en fantastisk tur, men det er nu også dejligt at komme hjem til DK igen, når hun er indhyldet så fint i sol og sommer <3
Go' fredag til jer!

Just returned from a lovely trip to Barcelona. My friend and I had the most wonderful time and enjoyed the city very much! I will remember to show you some pictures the next couple of days. I you cannot wait go ahead and follow me on Instragram, susannekinnerup.
Have a lovely Friday!

2 kommentarer:

  1. super fint billed, det virker som om hele danmark har været i barcelona
    jeg vil os afsted :) glæder mig til at se nogen indlæg fra din tur :)

    // Nana http://www.chiclightning.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er godt nok blevet populært! :) Tak! - det er jeg glad for, du gør :)

      Slet