14. juli 2013

Summer in Copenhagen!

Jeg er netop kommet hjem fra en lille uge i København. Jeg har nydt at være feriebarn og efter at have smagt lidt på ferielivet, glæder jeg mig bare endnu mere til Barcelona!
I Kbh fik jeg min først froyo, jeg lyttede til lækker jazz i forbindelse med jazzfestivalen, jeg hyggede hjemme hos min søster og hendes kæreste, jeg drak en lækker iskaffe i solen hos The Coffee Collective, jeg spiste god morgenmad, jeg cyklede rundt i Københavns gader og stræder på min søsters fine røde lyn, jeg var til sammenskudsbrunch med dejlige venner på Amager, jeg nød en sprød pandekage i Tivoli og sidst men ikke mindst så besøgte jeg en veninde i hendes fine lejlighed på Vesterbro.
Glæder mig til at se dig igen åh dejlige København!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar