19. december 2013

La vie d'Adèle

Kender I det, når man efter at have set en film, føler, at man ved at blive kørt rundt i hele følelsesregistret er blevet påvirket i aller højeste grad muligt? Stort spørgsmål her torsdag morgen! Men det var præcis sådan jeg havde det i går efter at have set La vie d'Adèle - Chapitre 1 & 2 (Adèles Liv - Kapitel 1 & 2).
Aldrig før har jeg set en så nærværende, sensuel, ægte, varm, hjerteskærende og samtidig opløftende film! Jeg er fuldstændig blown away, og jeg håber sådan, at dette shout-out vil få jer til at gå en tur i biografen og se den fantastiske film! Jeg vil gå så langt som at påstå, at I vil få en oplevelse for livet.

Bum.


Yesterday I watched La vie d'Adèle - Chapitre 1 & 2 (English title: Blue Is the Warmest Colour). It's ultimately the strongest film, I've ever watched! I promise you - it will blow your mind!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar