27. juli 2012

Basics

Basics
At have en ordentlig basisgarderobe er et must, men også en kunst i sig selv, synes jeg. En gylden regel er at have 3 basis toppe og 3 basis t-shirts hver i farverne sort, grå og hvid. Hvis man har det, vil jeg mene, at man er godt kørende. Mange high street mærker laver fede og lækre basistoppe. Af mine favoritter kan jeg nævne Forrest & Bob, COS, MTWTFSS Weekday, American Vintage og det ikke så high street mærke T by Alexander Wang.
Hvis jeg har været ude at shoppe en masse, får jeg altid lidt bedre samvittighed, hvis der også ryger et par basisting ned i posen - en smule fjollet :) - er det bare mig, eller har I det også sådan?

A fulfilling wardrobe always contain some good basic items. Sometimes I think it's tough finding just the right ones though. A golden rule is to have 3 basic tops and 3 basic t-shirts in the colours white, grey, and black. If you have that, you're pretty set. When it comes to basic tops some of my favorite brands are Forrest & BobCOSMTWTFSS WeekdayAmerican Vintage, and the more expensive brand T by Alexander Wang.
If I've been shopping a lot, I sometimes feel a bit better, if I also buy a couple of basic items - a bit silly actually :) - do you feel the same way?     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar