13. juli 2012

"Coat-o-holic"

Jeg er afhængig...af jakker!! Jeg elsker simpelthen jakker og må oftest stoppe op og spørge mig selv de grundlæggende spørgsmål: "Har du brug for denne jakke?", "Vil du få denne jakke brugt?", "Er denne jakke overhovedet din stil"? and so on. Igen igen er jeg faldet i 'fælden' og har købt ovenstående efterårsjakke fra VILA. MEN jeg lod mig selv gøre det, da jeg synes, den har sådan et flot og klassisk herre-agtigt snit, som jeg helt sikkert ikke vil blive træt af lige foreløbigt. Og så er prisen heller ikke helt ringe: 600 bobs - det er lige til at overkomme!
Hvad synes I?

I'm addicted....to coats!! I simply just love coats and cannot get enough. I often need to ask myself the basic questions: "Do you really need this coat?", "Are you gonna use this coat?", "Do you really even LIKE this coat?!". BUT this time I let myself do it and bought the one above from VILA. Because of the classic style, which reminds me of a men's coat, I know I will not get tired of it right away. And the price is not that bad either, so I'm hocked!
What ya think?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar