12. juli 2012

Socks are no fun....or are they..??

Jeg har altid syntes, at det er kedeligt at købe strømper og undertøj - 'det er jo ligemeeeget', tænker jeg, og ender med huller i begge dele. Men men men, er ligeså stille begyndt at tage mig sammen og smide ud, hver gang jeg får noget nyt og gå efter noget ordentligt, i stedet for at købe billigt og træls kram.
Ovenstående strømper fra DANSK er rigtig fine og sjove, synes jeg, og kunne være gode til et par sneakers eller loafers. De kan fås i deres butik på Istedgade 64 i København. Socks can be fun! :)

I've always thought that buying socks and underwear is the most boring thing in the world. I often say to myself "it doesn't maaatter!". But the truth is - it does! So I've started trowing out old socks and underwear, every time I buy something new and instead of buying bad quality going for something better.
The socks above are from the brand DANSK. They are fun and pretty, and would work well with a pair of sneaks or loafers - so yes, socks can be fun! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar