8. august 2012

Outfit with Pull & Bear polka dot bag

Outfit with Pull & Bear polka dot bag

Har lige modtaget ovenstående kosmetiktaske fra Pull & Bear. Meningen var egentlig, at jeg ville købe den i fødselsdagsgave til min storesøster. Det gjorde jeg også - og så også lige til mig selv :) I stedet for at bruge den som kosmetiktaske vil jeg bruge den som clutch - den kan både indeholde mobil og pung, så størrelsen er helt perfekt!
Har siddet lidt og leget med, hvordan man kan style sådan en fin prikket sag. Bare tryk på billederne, hvis I vil vide, hvor tingene er fra. So long!

Just received a polka dotted cosmetics bag from Pull & Bear. Originally I wanted to buy it for my sister as a birthday present. I did - and then also for myself :) In stead of using the bag for cosmetics, I will use it as a clutch - it can both contain my phone and a wallet, so the size is perfect!
Above you can see, how I would style this lovely polka dotted thing. Just press the pictures, if you want to know the brands. So long!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar