27. november 2012

Jewelry

Jewelry
Smykker fylder rigtig meget på min ønskeseddel denne jul. Synes der er så mange flotte, så har bare lyst til at fylde fingrene med en masse flotte ringe og pynte mig selv :)
Jeg har lavet en collage, så I kan se nogle af mine yndlingssmykker lige nu - Maria Black, Line & Jo og Sophie Bille Brahe. Derudover kan jeg også anbefale Trine Tuxen, Jane König og Carré.
Bare tryk på collagen, hvis I vil vide, hvor de forskellige smykker er fra.
God tirsdag til jer!

I would really love to get my hands on a lot of jewelry this Christmas. I've made a collage with some of my favorite jewelry right now - Maria Black, Line & Jo and Sophie Bille Brahe. Futhermore I really like the jewelry by Trine Tuxen, Jane König and Carré.
Just click on the collage, if you want to know, where to buy the jewelry.
Have a lovely Tuesday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar