12. december 2012

Anne Sofie Madsen posters

Jeg er fascineret af og vild med den danske designer Anne Sofie Madsen. Hendes design er tilført håndtegnede illustrationer, som hun også selv kreerer, hvilket giver tøjet et helt andet udtryk, som jeg synes er utrolig smukt! Ovenfor ser I et par af hendes illustrationer, som nu kan købes som posters inde på B56. Jeg tror vist lige, jeg skal tilføje en plakat til min ønskeliste! 
Tjek Anne Sofie Madsens smukke kollektioner ud her

I'm very fascinated by the Danish fashion designer Anne Sofie Madsen. On her designs hand-drawn illustrations are printed digitally, which give the clothes a very unique look. Above you see some of her creations as posters. They can be bought at B56. I think I need to add one to my wish list!
You can see the beautiful collections by Anne Sofie Madsen right here.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar