7. december 2012

Hands Holding Stone Necklace

Siden første gang jeg så ovenstående halskæde på bloggen Anywho, har jeg ikke kunnet få den ud af hovedet - den er da sej! Desværre blev den udsolgt på ASOS næsten lige så hurtigt, som den kom. Men så for et par dage siden, hvor jeg sad og surfede lidt rundt på Ebay, faldt jeg over den - Ebay ER og bliver et godt sted! Så nu går jeg bare og venter spændt på postmanden :) Skal nok smække et billede op, når jeg modtager skønheden. 
I kan finde den lige her.

Ever since the first time I saw the above necklace on the blog Anywho, I haven't been able to get it out of my head - I think it's so cool! Unfortunately it got sold out very quickly on ASOS. But then the other day I looked around on Ebay and suddenly it was there - I just LOVE Ebay! So now I'm waiting for the mail man to arrive :) I promise to put up some pictures on the blog, once I receive the pretty thing.
Find the necklace right here.

Picture: Anywho

Ingen kommentarer:

Send en kommentar