27. december 2012

Newin: Bruuns Bazaar coat

Kan I huske den fine skønhed fra Bruuns Bazaar, jeg snakkede om her? I sidste uge var min søster og jeg ude at shoppe julegaver, og da vi nåede Magasin, så vi, at udsalget lige var startet i Bruuns Bazaar afdelingen. Og der hang den så, den smukke sag! Og så endda på udsalg sat ned til halv pris - hvor heldig kan man være? Jeg så det som et tegn og købte den straks, trods mit dankort glødede efter diverse julegaveindkøb! :) Auch siger jeg bare, men godt det snart er payday!

Do you remember the beautiful ROMY coat from Bruuns Bazaar, I talked about here? Last week my sister and I went Christmas shopping, and I was so lucky that I found the beautiful coat on sale! So I bought it, even though my credit card was screaming no! :) Luckely soon it's payday!   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar