15. december 2012

The perfect outfit #2

Sidst jeg postede "The perfect outfit" var det med bloggeren Stephanie fra Anywho. Endnu engang må jeg trække på Anywho og denne gang med de to sassy piger ovenfor. Elsker farverne, solbrillerne, snit, print, sammensætning, ja, elsker det bare! Får mig til at drømme mig tilbage til sommer <3
Hvad synes I om ovenstående outfits?

Last time I posted "The perfect outfit" was with the blogger Stephanie from Anywho. Once again I have found a picture from Anywho, this time with the two sassy girls above. Love the colors,  the sunglasses, the cut, the put-together, yes, I just love it! It makes me think of summer <3
Do you like the above outfits?

2 kommentarer:

  1. HA! :) - da jeg for længe siden faldt over ovenstående foto var jeg også solgt- begge jakker er fantastiske- brillerne springer jeg over- men den ferskenfarvede jakke jagtede jeg bagefter og den var vistnok fra h&m - den anden ved jeg ikke men den er FED- så ja, jeg er enig med dig!!;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt Mille! :) Ja det ser bare fint ud, synes jeg :)

      Slet