5. januar 2013

Newin: Royal Copenhagen plate

Jeg har altid været rigtig glad for Royal Copenhagen og Bjørn Wiinblad. Der er noget nostalgi over begge, som jeg synes, er rigtig fint. Jeg var så heldig at føje endnu en fin ting til min samling, nemlig fadet til højre fra Royal Copenhagen med den karakteristiske måge, som jeg fik af min søde veninde. Jeg synes, det er fint, sejt og kitsch på én og samme gang, hvilket er ret karakteristisk for mange af de ting, jeg har i mit hjem, så den var lige i øjet Maria! :)
Ha' en dejlig weekend!

I love Royal Copenhagen and Bjørn Wiinblad. The style of the two brands is very nostalgic, which I like. I got the blue Royal Copenhagen seagull plate from a friend a couple of days ago, and I just love the fact that it's beautiful, cool, and kitsch, all at the same time - just perfect! :)
Have a lovely weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar