15. februar 2013

Tapas and study date





I går mødtes jeg med min søde efterskole veninde på Løve's Bog- og Vincafé. Løve's er en af mine yndlings caféer i Aarhus. Den emmer af kreativitet, fordybelse og hygge, og så har de den bedste tapas, jeg længe har smagt! Caféen afholder også arrangementer som vinsmagning, forfattersøndag, små koncerter mm. Gå ind på deres hjemmeside og tag et kig.
For at det ikke skal være nok, gejlede min veninde og jeg hinanden op til at gøre et nyt køb. Måske I allerede har set det på Instagram? - susannekinnerup. Ellers skal I nok få et indlæg i løbet af de par næste dage :)
Dejlig fredag til jer!

Yesterday my friend and I went to one of my favorite cafes in Aarhus, Løve's. I love the atmosphere, and they serve one of the best tapas I've ever had!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar