6. maj 2013

Instragram profiles #2

Det er ved at være en del måneder siden, jeg sidst postede et indlæg med Instagram brugere værd at følge. Jeg synes derfor, det er på sin plads, at jeg kommer igang med det igen. Sidste gang slog jeg et slag for 3 danske piger. Denne gang tager vi over Atlanten nærmere betegnet New York. Jeg har altid  haft en svaghed for den fantastiske by og følger derfor mange Instagram brugere derfra. Fælles for nedenstående er deres utrolige flair for at fange den kaotisk by fra dens absolut smukkeste side - noget mit fotografihjerte kun kan smelte over. Og så drikker de alle også meget kaffe, hvilket jeg jo også godt kan lide :)
Enjoy!

I have collected a couple of Instagram users, New York based. If you got Instagram, go check 'em out!

Aguynamedpatrick

Cacahuete_sr

Iamamyelise

Jacobsantiago

Ingen kommentarer:

Send en kommentar