13. juni 2013

Summer holiday and COS sale

I tirsdags fik jeg endelig sommerferie efter en hård tid med intens opgaveskrivning - dejligt! Og så var det jeg tænkte: "Hvilken bedre måde findes der at fejre ferien på end at shoppe?" (common sense!). COS startede i går sommerudsalg, og hold op hvor var der mange fine ting! Endte med at købe hele tre ting med hjem, alt sat ned med 50% - I får dem at se senere :)
Så skynd jer afsted hvis I ikke allerede har været der. Hvis man ikke bor tæt på butikken, er online shoppen også en mulighed.
God torsdag!

This Tuesday I finally went on summer holiday. And what other good way to celebrate than going on a shopping spree? COS started their summer sale yesterday, and I ended up buying three items - I'll show 'em to you later :)
If you don't live nearby a COS store, go check the sale out on their online shop.
Have a lovely Thursday!

2 kommentarer:

  1. Jeg har også den røde bluse! Jeg er så glad for den (også selvom den desværre ikke er købt på udsalg - suk....)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå - den er nemlig bare så fin! :)

      Slet