20. oktober 2013

My week: Instagram #11

I går kom jeg tilbage til Aarhus efter et par dejlige dage i København. Tiden gik bl.a. med lidt vintage shopping i København K. Jeg skal nok vise jer senere, hvad jeg fik med hjem. Derudover blev jeg som altid forelsket i ALT tøjet fra DANSK, jeg spiste lækker morgenmad hjemme hos min søster og hendes kæreste, og så købte jeg mig en fin og varm sag fra Minju Kims kollektion for H&M. Det var bestemt nogle hyggelige dage, og jeg glæder mig meget til at komme tilbage igen! Jeg kan mærke, at København er begyndt at trække mere og mere i mig 

Yesterday I just got home from a lovely trip to Copenhagen. In Cph I did some vintage shopping, I fell in love with all the clothes from the Danish brand DANSK, I ate delicious breakfast at my sister's and her boyfriend's house and last but not least, I bought a pretty sweater from the Minju Kim H&M collection. I definitely have to go back to Copenhagen soon again! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar