27. november 2013

A lil' bit 'bout the BA project

I dag har jeg "arbejde-hjemme-på-BA"-dag, så der har været lidt mere tid her til morgen til at hygge sig og spise en god morgenmad (aka dejlig knækkebrød).
Jeg tænker, at jeg lige vil fortælle jer lidt om min bachelorprojekt, siden det for tiden er det, der fylder en del i min hverdag. Som I måske allerede er klar over, går jeg på medievidenskab på Aarhus Universitet. På medievidenskab skriver vi allerede bachelor på 5. semester, og derfor er tiden for det nu nået mig. I forbindelse med bachelorprojektet kan vi på min uddannelse ikke selv vælge, hvilket fag vi vil skrive i. Vi skriver derfor i faget mediesystemanalyse, men kan så præge det ved selv at vælge et emne inden for fagets rammer.

Jeg skriver sammen med en veninde, og vi har valgt at skrive om DR's rolle som hovedbroadcaster af The Eurovision Song Contest 2014 og deres muligheder og udfordringer i forbindelse hermed. Det lyder måske umiddelbart meget glamourøst, men det er det som sådan slet ikke. Hvis I skærer al glitter og musik væk, så er I der nogenlunde ;) Vi skriver nemlig som sagt om DR's rolle som hovedbroadcaster, og selve showet er som sådan derfor ikke vores analyseobjekt. Dermed ikke sagt, at det ikke er spændende, for DET er det uden tvivl - og aktuelt, ikke mindst! :)

Så ja, det er det, der lige optager mig for tiden. Nu har I i hvert fald fået et lille indblik i det :)
Ha' en dejlig onsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar