23. november 2013

Christmas and BA dresses!

1. ASOS, 2. Stine Goya, 3. Frock and Frill, 4. Cheap Monday,

Sidder lige og kigger lidt på fine kjoler - en god overspringshandling, når man ikke kan overskue at gå igang med den transskribering, der ligger og venter på én. Og så kan man jo faktisk argumentere for, at det at kigge på kjoler er en smule studerelevant, for jeg er da nødt til at købe en ny kjole til bachelorfesten….right?
Jeg har samlet en håndfuld kjoler, som jeg synes er rigtig fine, både i detaljer og snit.  

Don't really feel like studying, so right now I'm looking at dresses instead. I definitely need a new dress for my BA party and the coming Christmas events.

2 kommentarer:

  1. Jeg ville næsten ønske at der var tradition for at afholde bachelorfester på mit studie ;) Men det gør man altså ikke!

    Men selvfølgelig skal du have en ny kjole - Og hvis jeg skulle bestemme, skal det være den i øverste højre hjørne!

    www.fashionlab.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik'? ;) Uha den er også bare fin! Tror mit valg står mellem den og Asos kjolen :)

      Slet