14. november 2013

Sneak peak and details

Jeg har altid hadet de her sneak peak indlæg, og nu sidder jeg så selv og laver et - længe leve dobbeltmoralsk fredag! :)
Men jeg ville lige vise jer en lille del af noget fint, jeg købte i går. I går morges begav min veninde og jeg os nemlig ned mod H&M med en kaffe i den ene hånd og en croissant i den anden, og så stillede vi os ellers i kø. I kan nok højest sandsynligt regne ud, at der var tale om et vis designsamarbejde, som skulle tjekkes ud :) Vi var heldige og strøg nærmest lige igennem køen, da butikken åbnede, så det kunne ikke have været meget bedre. Har hørt rygter om, at det var vanvittigt i Kbh - nogen der kan bekræfte? :)

I've never really liked these sneak peak posts, and yet I'm doing one - oh well ;)
I just wanted to show you a tiny part of something pretty, I've bought. Yesterday my friend and I queued up in order to get a look at a new design collab - you probably already know, which collab I'm talking about :) We both got lucky and went home with some stuff.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar