28. januar 2014

TAP Coffee, Wardour St.



Jeg har besluttet mig for, at jeg i løbet af mit semester i London vil prøve at finde de bedste kaffebarer, byen har at tilbyde. På den måde går der lidt sport i at finde de fede steder. Har købt mig en kaffe guidebog, som indeholder mange gode forslag, så forarbejdet er allerede godt igang :)
I går tog jeg et smut på kaffebaren TAP Coffee på Wardour St. i Soho. Her fik jeg mig en latte, mens jeg sad og læste lidt. Det er et rigtig fedt sted - god atmosfære, virkelig sej og fin indretning og ikke mindst dejlig kaffe. Det kunne godt gå hen og blive et stamsted :)
Nogle af jer der kender gode kaffebarer i London?

I've decided to try to find as many great coffee bars in London as possible. I've already bought a coffee guidebook, so I'm on my way :)
Yesterday I went to the coffee bar TAP Coffee on Wardour St. in Soho. I got myself a latte, while reading a bit. I really like the place - great atmosphere, cool interior decoration, and last but not least great coffee! Visiting this place could easily turn into a habit :)
Some of you who know of good coffee places in London?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar