14. marts 2014

What to wear today?

Det er fredag, og jeg står og overvejer, hvilke smykker jeg skal have på, før jeg tager ud og nyder det gode vejr. I morgen kommer min mor og far og besøger mig i en forlænget weekend - det glæder jeg mig til!
Har I forresten set mine nye perleøreringe fra Ebay? Pretty much det perfekte køb hvis I spørger mig, og når de samtidig kostede mindre end 10 kr. for et par, var der ikke så meget af rafle om. Lover snart at vise dem i aktion!

It's Friday and I'm trying to figure out which jewelry to wear, when going out to enjoy the sun. Tomorrow my mom and dad will come for a visit - I'm very excited to see them!
Oh, and as you can see, I just got a new pair of pearl earrings from Ebay. They are very pretty and very cheap ;) I promise I will show them in action, as soon as I can!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar