3. april 2014

"Yeah I know, I saw it on Tumblr"

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jer er STOR fan af Tumblr! Hvis man er vild med at kigge billeder og også gerne vil have lidt inspiration engang imellem, er Tumblr meget anbefalelseværdig. Er I også med på bølgen? Tøv endelig ikke med at smide et link i kommentarfeltet - så klikker jeg mig et smut forbi :) 
I kan følge min Tumblr lige her.

It's no secret that I'm a pretty big fan of Tumblr! I love to look at pretty pictures and get inspired. If any of you guys are on Tumblr as well, please do not hesitate to throw a link, and I promise to drop by :)
You can check out my Tumblr right here.

2 kommentarer:

  1. Elsker tumblr, og følger selv din! Har haft min hovedtumblr www.spejlvendt.tumblr.com i over 2 år, men har inden for det sidste år oprettet to nye: www.boelig.tumblr.com og www.kvindekoen.tumblr.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt! Og din følger jeg jo også så! ;) Ja tumblr er og bliver fantastisk! :)

      Slet