19. maj 2014

Story Deli: Best pizza in town!

For noget tid siden fik jeg anbefalet et pizzasted af en ven. Stedet hedder Story Deli og ligger i den mindre befolkede del af Brick Lane. Da min søster var på besøg, besluttede vi os for at prøve stedet og tog forbi en søndag efter at have været på marked. 
Der er ingen skilte udenfor Story Deli, så man skal holde godt øje med, at man er det rigtige sted. Hvis der umiddelbart ikke er åbent, skal man ringe til nummeret, som hænger på døren - så bliver der åbnet op! 
Min søster og jeg delte en pizza, og jeg vil gå så langt som at sige, at det er den bedste pizza, jeg nogensinde har smagt (og det kommer altså fra en pige, der har været i Italien over 10 gange)! Pizzaen var tynd, crispy, lettere røget og med gode råvarer - lige sådan som en ægte italiensk pizza skal være. Atmosfæren på Story Deli er afslappet og indretningen rå og simpel. Det er uden tvivl den bedste spiseoplevelse jeg har haft i London so far, så gør jer den tjeneste at tage derind, hvis turen en dag går herover. 

A while ago a friend of mine recommended the pizza place Story Deli, located at Brick Lane. My sister and I went a couple of weeks ago, after having spend some time at the market. 
There are no signs or other indication on the restaurant, so keep your eyes open. Furthermore, if the place seems closed, you have to call a number in order to get in. 
My sister and I split a pizza, and I have to say that it is by far the best pizza, I have ever tasted (and this comes from a girl who has been to Italy more than 10 times)! The pizza was thin, crispy and with fresh ingredients. The atmosphere was relaxed and the interior raw and simple. Story Deli is without a doubt the best eating experience I have had in London so far. I can only recommend the place.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar