5. juni 2014

Sale: B56

1. Shopper // SWASH. 2. Sweatshirt // Wood Wood. 3. Shorts // Wood Wood. 4. Bomber // Carin Wester. 5. Top // Stine Goya. 6. Shorts // Stine Goya. 7. Pants // Wood Wood. 8. T-shirt // Wood Wood. 9. Skirt // Peter Jensen

I går startede den Københavnske shop B56 deres sommerudsalg. Som mange er jer nok ved, er butikken drevet af Stephanie Gundelach fra bloggen Anywho og hendes mor. Jeg har altid godt kunnet lide Stephanies stil, så B56 er ret meget efter mit hjerte. 
Jeg har samlet nogle af mine yndlings sale-items ovenfor. Der var et par stykker mere, men de var desværre allerede udsolgt. Det endte da også med, at jeg klikkede noget hjem, som jeg har ønsket mig lææænge! En lille hjerneblødning fik jeg, men det føles godt! :) Kan I mon gætte, hvad det er?

The Danish shop B56 has just announced their summer sale. The shop is run by the Danish blogger Stephanie Gundelach from Anywho and her mum. I have always loved Stephanie's style, so B56 is a big favorite of mine.
I have collected some of my favorite sale items above. Yesterday I clicked something home, which I have wanted for a looong time! A little bit crazy, but it feels good! :) Maybe you already know, what I picked?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar