17. juni 2014

Stine A Jewelry

Forleden faldt jeg over det danske smykkemærke Stine A Jewelry, som jeg lige vil dele med jer. Jeg er især vild med de mange fine øreringe looks, som de viser på deres Instagram. Jeg selv har fået et ekstra huld i hvert øre og efter at have set ovenstående, skal jeg helt sikkert have anskaffet mig nogle øreringe derfra. 
Hvis I også vilde med smykkerne, så følg deres Instagram her og besøg webshoppen her

The other day I came across the Danish jewelry brand Stine A Jewelry. I really love the earring looks posted on their Instagram. I just got a new whole in each ear, so I will have to get myself a couple of pairs and do something similar - it makes a great detail. 
Follow their Instagram here and visit the webshop here.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar