20. juli 2014

A night at the beach

Sikke et vejr det var i går! Mine forældre og jeg valgte at tage til stranden og grille, og der blev også tid til årets første dukkert for mit vedkommende. Nedenfor har I lidt stemningsbilleder fra aftenen. Jeg regner stærkt med at tage ned og bade igen i aften (og spise en stor fed is!). Der er bare noget helt specielt ved de danske sommeraftener :)  

The weather in Denmark was so lovely yesterday. My parents and I went to the beach and had a BBQ. I also had my first swim of the year! Below are some pictures taken during the night. I'm without a doubt going swimming tonight again (and getting a huge ice cream!). There's something quiet special about the Danish summer nights :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er din smukke badedragt fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk bare en Føtex sag :) Det er en del tid siden, jeg købte den, men måske kan man finde noget lignende stadig - evt. i et andet supermarked :)

      Slet