18. juli 2014

Exam mode

Jeg sidder i øjeblikket og skriver på min sidste (!!) eksamen på bacheloren. Jeg har det stadig som om, at jeg snart skal lave en ny opgave igen, men faktum er jo, at det skal jeg faktisk slet ikke - det tager lidt tid at vænne sig til!
Anyway, eksamens 'mode' er for mig lig med behageligt tøj, lange løbe- og gåture og masser af snacks - lige til at holde til. Husk at hvis I vil følge med i, hvad jeg går og fordriver tiden med, så check Instagram.
Håber I nyder sommeren rigtig meget og tænker lidt på os, der stadig sidder i bøgerne :)
xx

At the moment I'm doing the last (!!) assignment of my bachelor. It is very difficult to get used to the thought, but it feels pretty great.
Anyway, right now I'm in the 'exam-mode', which for me consists of comfy clothing, long runs and walks, and lots of snacks - not too bad. If you want to follow along, please do not hesitate to go to my Instagram and take a look.
I hope you are all enjoying summer. Remember to send some karma to us, that are still buried in our books :)
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar