29. august 2014

Moving to Copenhagen

Som nogen af jer nok ved (eller måske allerede har regnet ud?), er jeg, efter at være kommet hjem fra mit semester i London, flyttet til København. Jeg har længe haft planen om at flytte dertil og efter at have afsluttet min bachelor i Medievidenskab på Aarhus Uni, har jeg kunnet mærke, at det har været tid til at prøve noget nyt. Jeg holder derfor i øjeblikket et friår (sabbatår, orlov, fjolleår - kært barn har mange navne), hvor planen er, at jeg skal have mig et studierelevant job. Det er altid spændende at flytte til en ny by, og Kbh er ingen undtagelse. Jeg har udforsket byen en del de sidste par uger, og den har virkelig mange fine ting at byde på - det tror jeg nok, at jeg hurtigt skal vænne mig til! :) 

Hvis I vil følge min nye tilværelse i hovedstaden, er I velkommen til at tage et kig på min instagram lige her. Og så vil jeg opfordre jer til at byde ind på bloggen, hvis I har gode idéer til fede oplevelser, lækre spise- og kaffesteder eller lignende i byen - jeg elsker inspiration, så det vil blive taget imod med kyshånd!
Dejlig fredag til jer!
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar