24. august 2014

Olafur Eliasson at Louisiana


I fredags var jeg på Louisiana for at se udstillingen Riverbed af den islandske kunstner Olafur Eliasson. Det var min første gang på Louisiana, hvilket jeg ser som en stor fejl i min opdragelse (I ved, hvem I er! ;) ). Mine forventninger til museet blev i den grad indfriet - sikke et smukt og gennemført sted! Jeg købte et sæsonkort og kan nu komme gratis på Louisiana et år, hvilket jeg helt sikkert vil benytte mig af. 
Olafur Eliassons udstilling er meget speciel, men samtidig også yderst fascinerende. Jeg anbefaler, at man tager turen og oplever den. Læs mere om udstillingen lige her.

This Friday I went to the Danish art museum Louisiana to see the exhibition Riverbed by Icelandic artist Olafur Eliasson. It was my first time at Louisiana, but definitely not my last! 
Riverbed is a very interesting and fascinating exhibition, which I recommend everybody to go experience. Find information on the exhibition right here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar