9. august 2014

The red dress

Da jeg var i København, var jeg så heldig at få lov til at låne min søsters røde kjole fra Ganni. Kjolen fås også i blå og har et rigtig lækkert fit.
Jeg er blevet ret hooked på den, men er bange for, at den ikke er til at opstøve nogle steder, fordi den har været en del af Gannis udsalg. Nogle af jer der kender til en webshop eller lignende, hvor jeg kan få fat på den lækre sag? For det vil jeg gerne! :)
Håber I nyder weekenden.

While being in Copenhagen I borrowed my sister's red dress from Ganni. The dress is also available in blue. I would really like to get my hands on it, but I'm afraid that it's already sold out. If any of you stumble upon it on a webshop or something similar, please let me know :)
Hope you're enjoying the weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar