13. september 2014

Weekend and looking back

Var til en sjov og vild fest i går, så lige nu sidder jeg og hygger og slapper af hjemme. Lige om lidt står den på pandekager og Woody Allens Vicky Christina Barcelona - perfekt tømmermændsaften, hvis I spørg' mig! :)
Ugen er gået med morgenhygge på Nørrebro, lækker frokost på Cover (den frokostordning er fan-tas-tisk!), fejring af min far samt work work work.
Gjorde forresten et fint loppefund i dag, som jeg lover at vise jer senere. Hvis I ikke kan vente, kan I jo tage et kig forbi min instagram - susannekinnerup :)
Håber I nyder weekend <3

Went to a fun party yesterday, so today it's all about relaxing. I'm going to make pancakes and watch a movie - pretty perfect hangover day, if you ask me! :)
This week I have been enjoying my mornings, eating delicious lunch at work, celebrating my dad's birthday, and work work work.
Bought something cool at a flea market today - I will show you later :)
Hope you're enjoying the weekend <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar