18. oktober 2014

KENZO love

1, 2, 3, 4, 5

Jeg har længe været vild med japanske KENZO. Ejer selv en sweatshirt i mint købt i Opening Ceremony i London, som jeg har været utrolig glad for. For et par dage siden lavede jeg lidt research for Cover.dk og faldt over mærkets nye kollektion af sweatshirts og kjoler - ifølge mig bliver det bare bedre og bedre!
Jeg har samlet en håndfuld af mine favoritter ovenfor. Klik løs piger! :)

For a long time now I've been a huge fan of the Japanese brand KENZO. While living in London I bought one of the iconic sweatshirts, which I've been very happy about. For a couple of days ago I did some research for Cover.dk and came across the new collection of sweatshirts and dresses - it just keeps getting better and better!
I've collected some of my favorites. Go crazy girls! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar