23. oktober 2014

The camel coat

Det er nok ikke gået nogens næse forbi, at camel coat'en er et meget populært item dette efterår. 
Jeg har altid været glad for farven, så da designerne begyndte at komme med deres forskellige bud på den klassiske jakke, var jeg jævnt begejstret :) Jeg leder i øjeblikket efter den perfekte version. Det er lettere sagt end gjort, så hvis I har nogle forslag, så kommenter endelig nedenfor!
Mange af billederne ovenfor har jeg forresten fundet på Pinterest, som jeg lige er kommet på. I kan følge mig her for mere inspiration.  

The camel coat has become a very popular item this fall. I'm currently looking for the perfect version, but it's easier said that done. If you have any suggestions, please let me know :) 
Some of the pictures above are found on Pinterest. Follow me here for more inspiration. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar