8. januar 2015

About my love for Whistles

Så blev det endelig fredag! Denne weekend står der blandt andet forældrebesøg på programmet. Sagen er nemlig den, at jeg faktisk fylder år i morgen (bum bum!), og så er der jo ikke andet at gøre end at hygge igennem med familien :)
Inden jeg tjekker ud, vil jeg lige tippe jer om et mærke, som jeg efterhånden i en god rum tid har været rigtig glad for. Britiske Whistles er for mig indbegrebet af lækkert og kvalitetsbevidst tøj. Da jeg boede i London, slog jeg ofte et smut forbi mærkets butikker. Jeg håber meget på, at tøjet snart kommer til DK, for det vil uden tvivl klare sig godt på det danske marked - udtrykket er simpelt og meget skandinavisk! 
Du kan se mere fra Whistles kollektioner her.

TGIF! This weekend my parents are coming over. Tomorrow I'm turning 26, so the whole weekend will be one big celebration! 
Anyway, want I really wanted to do in this post was to show you a brand, which I have grown really fond of. According to me British Whistles has got the whole package - stylish, full of quality, and very Scandinavian. I'm sure it would do great in Denmark, so fingers crossed that it will arrive here soon!
Take a look at the Whistles collections here. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar