31. januar 2015

Fashion week done. Next up: Berlin!

Jeg har de sidste dage haft travlt med at dække modeugen. Det er blevet til en masse shows, favoritlooks, showbeskrivelser, Instagram billeder - alt i alt har der hersket en rigtig modeugepræget stemning!

I skrivende stund sidder jeg og drikker kaffe og ser Go' Morgen Dk, mens jeg venter på mine forældre. Sagen er nemlig den, at de skal hjælpe mig med at flytte - yep, du hørte rigtigt, flytte :) Om lidt over en uge pakker jeg en kuffert og tager til Berlin. Det har længe været en drøm, og nu skal den realiseres! Jeg er meget spændt på (og også lidt nervøs for), hvad det næste halve år kommer til at bringe. Jeg er dog fortrøstningsfuld og er sikker på, at jeg nok skal få det optimale ud af mit ophold. Bloggen rykker altså derfor til Berlin, og jeg glæder mig til at lave en masse opdateringer dernede fra om alle de spændende ting, jeg forhåbenligt kommer til at beskæftige mig med - opdatering følger :)

Jeg håber, I stadig er friske på at følge med!

xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar