21. februar 2015

About my stay in Berlin...


Nu har jeg efterhånden boet i Berlin et par uger og synes derfor, det er tid til at give jer en lille update på mit nye eventyr :)
Jeg er ligeså stille ved at få mig installeret i lejligheden, jeg deler med en anden pige. Vi bor i udkanten af Prenzlauerberg, tæt på Mauerpark og en af mine yndlingsgader Oderberger Strasse, så det er dejligt at have muligheden for at gå/cykle rundt i de fine nabolag.
I øjeblikket har jeg gang i et par små-projekter, og det er rigtig spændende at være en del af små kreative tiltag. Det er tydeligt, at Berlin er en by, der emmer af kreativitet. En kreativitet som jeg håbede på at blive mødt med hernede, hvilket jeg uden tvivl er blevet!

Jeg har stadig kun oplevet en brøkdel af den dejlige by, så jeg ser frem til de næste måneder, og glæder mig især til at vejret bliver varmere, så jeg kan gå endnu mere på opdagelse. Hvis I i øvrigt har nogle forslag til hyggelige caféer, fede områder, gode shoppingsmuligheder, spændende museer eller lignende, så tøv endelig ikke med at skrive! :)

Jeg opdaterer dagligt på Instagram - tag et kig her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar