25. februar 2015

Comme des Garcons tip

Dem af jer, der følger mig på Instagram, har nok bidt mærke i, at jeg er stor fan af det japanske mærke Comme des Garcons. Da jeg boede i London, købte jeg mig den langærmede hvid/grøn stribede t-shirt og her for en uges tid siden blev det til en grøn pung - jeg rider lidt på den grønne bølge i øjeblikket :)

Jeg overvejer at tilføje en ny t-shirt til min garderobe, men priserne på Comme des Garcons ligger altså i den dyre ende, og derfor synes jeg, det er lidt svært at forsvare. MEN det er der råd for! Forleden læste jeg på svenske Floras blog, at man inde på Ebay kan finde mange varianter af den populære style. De er højest sandsynligt ikke ægte grundet de lave prisklasser, men de ser meget ægte ud, so I say - why not? Tror jeg vil bestille en t-shirt og en polo hjem.
Et lille tip herfra :)
Go' onsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar