26. marts 2015

Morninggloryville Berlin. And feeling fortunate!



I går stod jeg op omkring kl. 6, hvilket i sig selv ikke sker ofte for mig, med mindre der er noget vigtigt eller spændende, der trækker. Og det skulle der i den grad vise sig at være!

Mine to veninder og jeg havde aftenen forinden besluttet os for at tage til et event kaldet Morninggloryville Berlin. Konceptet går i al sin enkelhed ud på at møde op og "dance you way into the day". Vi var klar kl. 7.30, og begav os ind i en stor hal i det hippe gå-i-byen sted Neue Heimat i bydelen Friedrichshain. 

Som I kan se på billederne, var overraskende mange mennesker mødt op - mange flere end jeg havde forventet! Alle slags typer var repræsenterede - de unge studerende, businessmanden i suite, ja, der var sågar en mand i midt 70'erne :) Det var et super sjovt og unikt tiltag, som udover dedikeret dans bød på yoga, massage, kaffebar mm. Der herskede en vaske-ægte Berliner stemning og i løbet af de par timer, arrangementet fandt sted, blev jeg mindet om, hvor HELDIG jeg er at være her, lige nu, i dette sekund! Jeg ville ikke bytte for noget! :) 
Hvis I vil se en lille live-video derfra, så klik jer ind på min Instagram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar