30. juni 2015

My jewellery box


Som jeg nok har proklameret tidligere på bloggen, er jeg i øjeblikket stor fan af guldsmykker og det i alle slags afskygninger. Mit absolutte favoritmærke er Maria Black Jewellery - det påvirkede mig vist en del af arbejde i den butik :) Derudover er jeg rigtig glad for Jane König og Hvisk
Armbåndet med de små perler øverst til højre har jeg købt i den lille franske butik Un Autre Voodoo i Neukölln. Mærket hedder Marion Mazon, og du kan få det lige her.

I am really into golden jewellery at the moment. When it comes to jewellery my absolute favorite brand is Maria Black Jewellery - working in that store really got me tempted! ;) I furthermore like Jane König and Hvisk
The bracelet with the small pearls at the top right I found in the small French shop Un Autre Voodoo in Neukölln. The brand is Marion Mazon, and you can get it right here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar