3. juli 2015

Fri-fri-fri-friiiidaaaay!


Jeg har arbejdet godt til de sidste uger, så det er med glæde og stor entusiasme i stemmen, jeg kan sige, at jeg ENDELIG har weekend!
Har hørt, at sommeren endelig er kommet til Danmark. Hvis der er noget, jeg elsker, så er det den danske sommer :) Varmen er i den grad også nået til Berlin. I dag bliver det 32 grader, og i morgen sniger termometeret sig eftersigende op på hele 35 grader! Derfor springer jeg i dette øjeblik op på min cykel og finder den nærmeste sø. Hernede bader man nemlig i søer og udendørs pools, da havet jo desværre ikke lige ligger i nærheden. Når man som dansker sidder hernede i Berlin og steger, så kommer man godt nok til at sætte pris på, at vi alle bor så tæt på vandet derhjemme :)
Håber I nyder sommeren, Roskilde og hvad I ellers har gang i!
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar