9. september 2015

The student life


Her kommer lige et lille 'pip' fra studiehulen. Det er lige dele hårdt og sjovt at være igang igen. Alt i alt føler jeg mig dog godt tilpas, og jeg er sikker på, at jeg uden tvivl vil komme til at lære en masse i løbet af de næste par år (to år - vildt!). I dag står den på nyhedsskrivning, og så går jeg også og fifler lidt med noget, som jeg glæder mig til at dele med jer - hader når bloggere skriver sådan, men det ER altså lidt spændende, så glæd jer :)
Ha' en dejlig onsdag allesammen!
xx

Just checking in while taking a tiny break from the study life. It is both tough and fun to be back in university. All in all I feel comfortable, which is good. I'm certain that I will learn a lot from the next couple of years. Today I'm writing a news article and preparing some other writing which I will tell you much more about later - I hate when bloggers do cliffhangers like that, but I can assure you that you have something to look forward to :)
Have a lovely Wednesday!
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar