25. oktober 2015

Ma oui Paris!


En ellers lidt kedelig søndag er pludselig blevet meget sjovere - I dag har jeg nemlig bestilt flybilletter til Paris! Min veninde bor i øjeblikket dernede, så det er en perfekt mulighed for at besøge hende, få tøsehygget en masse og set alle de fine steder, hun kender til. Det er efterhånden en del år siden, jeg sidst besøgte den smukke by. Uha jeg glæder mig! :) Nu må det bare godt blive slut november, så jeg kan komme afsted!
Hvis I har nogle gode fif til byernes by, så tøv endelig ikke med at smide en kommentar.

Au revoir!

I just ordered a plain ticket to the city above them all - Paris! I'm going there to visit my friend, who currently lives there. It's been a while since the last time I visited the city. I cannot wait to go there once more! If you got any recommendations on where to go out/shop/eat/etc., please let me know! :)

Au revoir!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar