29. juli 2012

Newin: leo jeans

Nu har jeg skrevet og skrevet om de leopard bukser længe, men NU skal jeg nok stoppe, for jeg har endelig købt et par :) De er fra H&M Divided, og kostede sølle 179kr.! Jeg synes, de har et rigtig fint fit og en flot farve. Fordi leopardtrenden højst sandsynligt er en 'sæson dille', ville jeg helst ikke spendere alt for mange penge på dem. Alt i alt: glad og tilfreds! :)
Synes I om dem?

I've been writing a lot about leopard jeans and which ones to get, but as of today I promise to stop, because I just found the right ones :) They are from H&M Divided, and were very cheap! I like the fit of the jeans. I didn't want to spend too much money on a pair of leopard jeans, because it's a season trend, so this buy was pretty perfect. All in all: happy and satisfied! :)
Do you like them?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar