29. juli 2012

New in: H&M Divided silver earrings


Normalt går jeg ikke særlig meget med øreringe, da jeg synes, jeg kommer til at se for 'fin' ud. Jeg synes dog tit, andre ser rigtig godt ud med øreringe, så nu giver jeg det et skud! Ovenstående er fra H&M Divided og koster 60kr. Jeg kan godt lide den vintage prægede stil stenene giver, og samtidig er de også lidt rå med de lange kæder. Nu må vi se, om jeg kan få taget mig sammen og gå mere med øreringe :)

I usually don't wear earrings, because they often make me feel too 'dressed-up'. Maybe I should start to give it a try? The above earrings are from H&M Divided. I really like the vintage look, but at the same time they are not too pretty because of the chains. I hope these will make me wear earrings :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar