15. juli 2012

Small treasures #3

Så blev det søndag, hvilken i mit tilfælde oftest står i loppemarkedets tegn - og i dag var ingen undtagelse! Var på loppemarked på Ingerslevs Boulevard i Aarhus og lavede nogle rigtig fine fund, hvis jeg selv skal sige det :) 

1. Købte to sølv armbånd 2. Et lille similivedhæng 3. En 'love' ring 4. En posetaske med et sejt zebra print. Resten af billederne er stemningsbilleder. 

Sjovt nok minder armbåndene på billede 1 mig om dem, DANNIJO laver, hvilke jeg skrev om lige her. Det gør mig absolut ingenting, da jeg nu også kan holde 'armparty' DANNIJO-style for kun 40 kr. - win! :) 
Har I lavet jer nogle gode loppefund for nyligt? Elsker at få inspiration fra andre :)


During summer time I often spend my Sundays going to flea markets. Today was no exception, so once again I jumped on my bike and went to Ingerslevs Boulevard. I got some pretty neat stuff :)

1. Two silver bracelets 2. A small simili charm  3. A 'love' ring 4. A bag with a cool zebra print. The rest of the pictures are some atmosphere pictures.

The two bracelets on picture 1 reminds me of the ones DANNIJO makes, which I wrote about right here. Now I'm also able to make a 'arm party' DANNIJO-style for almost no money - win! :)
Have you done any cool flea market finds lately? I love getting inspiration from others :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar