16. juli 2012

Things to buy in NYC

USA
Godmorgen allesammen! Sidder lige med min kaffe og gør mig et par tanker vedr. mulige køb, når jeg skal til NYC i slutningen af august - man ved jo aldrig, hvad man falder over ;) Håber i hvert fald at finde et par fine sneakers, noget lækker make-up og en sej Marc By Marc Jacobs t-shirt.
Har I nogle forslag til, hvad der er godt at købe i USA udover ovenstående?
Nu vil jeg smutte hjem til min sis og spise brunch + se hendes nyindkøbte London goodies - uuh spændende! :) Ha' en rigtig dejlig dag!

Good morning everybody! I've just created this mood board to get inspired and who knows - I might find some of the things once I'm in NYC in the end of August? :) I would really like to bring home a nice pair of sneakers, some good make-up, and a cool Marc By Marc Jacobs t-shirt.
Do any of you guys have some suggestions - what is a 'must-buy' in the States?
Now I'm gonna head home to my sis and eat brunch + see some of her newly bought London goodies - uuuh exciting! :) Have a nice day!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar