18. august 2012

Newin: Costume sale at Aarhus Theatre

I går slog jeg et smut forbi Aarhus Teater, hvor der blev solgt ud af gamle kostumer. Der var alt fra strutskørter og fine retro kjoler til gummiører og trenchcoats! Det var rigtig sjovt at gå på opdagelse, og jeg kunne have brugt meget mere tid derinde.
Endte med at købe ovenstående jakke, som oprindeligt har været en del af et spadseresæt. Glæder mig til at se, om jeg får den brugt. Nogle gange bliver man jo revet lidt med af stemningen - det ved jeg ikke, om I kender? ;) Men til sølle 60kr. ville jeg gerne løbe den risiko!

Yesterday I went a costume sale at Aarhus Theatre. There were all kinds of pretty dresses, ears made of rubber and everything in between! It was quit fun to look at all the old costumes.
I ended up buying the jacket above. I'm excited to see, if I will get to use it. Sometimes you just get blown away by the atmosphere, without really considering what you're buying - do you guys know that feeling? ;) But it only cost me around $10, so I'll take my chances!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar