20. august 2012

My week: Instagram #2

Endnu et par uger er gået. Synes tiden flyver afsted i øjeblikket, men det ser jeg nu som et godt tegn :) Som I kan se, er den sidste tid gået med at lave mit fotoprojekt færdigt, en tur på Skanderborg festival med mit arbejde, brunch, kage og kaffe med dejlige veninder og ellers bare afslapning i det skønne vejr - sommer er og bliver min favorit! Håber I nyder det ligeså meget, som jeg gør :)

A couple of weeks have passed. Times flies at the moment, but I take that as a good sign :) As you can see, I've been working on getting my photo project done, been to a music festival with my job, having brunch, cake and coffee with dear friends and just relaxing in the sun - summer is my ultimate favorite! Hope you guys are enjoying it as much as I am :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar