1. november 2012

In your (my) dreams....!!

Things I dream of
Støvler// Won Hundred. Støvler // Dr. Martens. Taske // Alexander Wang. Taske // Lommé

Jeg må indrømme, at jeg nogle gange kan være en noget dyr dame, når det kommer til tøj, tasker, sko og lignende (det ligger til familien ;)). Kvalitet er bare lækkert! Ovenfor ser I 2 par støvler og 2 tasker, jeg ikke ville have noget imod at eje. Jeg har faktisk allerede bestilt et par foret Dr. Martens. Nu skal det være slut med at fryse de små fusser!
Jeg er overbevidst om, at jeg en dag kommer til at eje den fantastiske Diego taske fra Alexander Wang. Indtil da kan jeg bare drømme og gå og sukke over den, for den er da dejlig!
Har I nogle ting, I ville ønske, I havde råd til? Og i så fald hvad?
Bare klik på billederne, hvis I vil vide, hvor I kan købe de forskellige items.

When it comes to clothes, shoes, bags etc. I really like to buy good quality. Unfortunately good quality costs! Above you see 2 pairs of boots and 2 bags I wouldn't mind having in my closet. I've already ordered the Docs. Hopefully they will keep my feet warm!
I'm sure one day I will get my hands on the lovely Diego bag from Alexander Wang. Until then I can only dream!
Do you have some items, you dream of?
Just click on the pictures, if you want to know, where to buy the items.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar